close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה וורדפרס?

מערכת שורשיג אדר, תשפג06/03/2023

חברה המתמחה בבניית אתרים העובדת עם מומחה וורדפרס יכולה להפיק מן מהמערכת הרבה יותר תודות לידע הנרחב

תגיות:
צילום: freepik

וורדפרס הינו מערכת חינמית לבניית אתר אינטרנט מהבסיס. המערכת הינה מערכת הפופולרית ביותר בעולם לבניית אתרים ומתורגמת ליותר מ-60 שפות, כולל עברית, מה שמנגיש אותה ליותר ויותר אנשים מכל רחבי הגלובוס. כיום בשנת 2023 בשביל להיות חברה לבניית אתרים מובילה בתחום, צריך לספק ללקוחות מומחה וורדפרס אשר בקיא, מבין ויודע את המערכת על כל צורותיה ויכול לספק את מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.

מערכת וורדפרס משמשת בעיקר כמערכת לניהול תוכן (CMS (Content Management system ונחשבת לבחירתם הטבעית של אלפי בעלי עסקים

וחברות המתמחות במלאכת בניית אתרים.

מה הן היתרונות בעבודה עם מערכת וורדפרס?
יש למערכת וורדפרס מספר יתרונות משמעותיים שאותם נציג לכם עכשיו.

  1. ללא עלות כלל -  השימוש במערכת וורדפרס הוא חינמי לחלוטין!
  2. נגישות וניידות - השימוש במערכת הינו נגיש וקל, גם במקרה של בעיה או חוסר הבנה בתפעול המערכת קיימים פורומים והדרכות רבות אשר יוכלו לסייע לך בפיתוח והבנת המערכת.
  3. רספונסיביות - ידוע שכיום אנו לא גולשים באינטרנט רק מהמחשב. אנו גולשים באינטרנט מהטלפון הנייד, מהטאבלט לצד מכשירים שונים ברזולוציות משתנות. מערכת וורדפרס בליווי של בעל מקצוע המתמחה בתחום נותנת לנו את האפשרות לרספונסיביות מלאה -  האתר זמין להצגה בשלל צורות: מחשב, מחשב נייד, טאבלט, סלולרי ועוד.
  4. שלל אפשרויות עיצוב - כפי שכבר ציינו וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן. במערכת וורדפרס קיימים אין סוף של אפשרויות עיצוב, דפי נחיתה, תצוגה מקדימה ועוד המון עזרים שיוכלו לשדרג את בניית האתר ותפעולו בכמה רמות. כמו כן קיימת אפשרות לעצב בהתאמה אישית לצרכים שלנו.

החשיבות בעבודה עם חברת המתמחה בתחום
כמו שכבר הצלחתם להבין מערכת וורדפרס הינה המובילה בשוק. אנו למדים כי ישנה חשיבות רבה לעבודה עם חברה המתמחה בתחום, חברה המתמחה בבניית אתרים העובדת עם מומחה וורדפרס יכולה להפיק מן מהמערכת הרבה יותר תודות לידע הנרחב, הניסיון והמוניטין של החברה ובעלי המלאכה בה. בניית אתרי וורדפרס הינה מלאכת מחשבת של ממש - מומחה וורדפרס יכול לעזור לכם לאפיין את הצרכים שלכם ולבנות את האתר המושלם לעסק שלכם. 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה